Dagbesteding

Sinds kort doet de stichting ook aan dagbesteding. Deze dagbesteding is met name bedoeld voor (oudere) jongeren die buiten de boot vallen in het arbeidscirquit. Maar ook jongeren die (tijdelijk) geschorst zijn van school doen hier aan mee. Ons motto is; wie onterecht thuis zit, kan best iets doen. Deze dagbesteding wordt ook gefinancierd via de pgb’s.

We hebben een werknemer die zes uren per dag met deze jongeren aan het werk gaat. In eerste instanties onze beide locaties de tuinen aanleggen/onderhouden, kleine reparaties doen. Met slecht weer bijv. tuinbankjes, vogelhuisjes e.d. maken om die vervolgens weer te verkopen. Op termijn is het mogelijk om klusjes van particulieren op zich te gaan nemen als grasmaaien, tuintjes onderhouden e.d. Het doel dat we hiermee willen bereiken is tweeledig; de jongere doet ervaring op en u wordt tegen een vriendelijk bedrag geholpen.

Benieuwd wat de mogelijkheden zijn voor uw kind/jongere? Neem contact op voor de mogelijkheden en prijzen.